Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést.
Prvním krokem je přihlášení do vašeho účtu GTM. Přejděte na stránku Google Tag Manageru a zadejte své přihlašovací údaje.
Po přihlášení se přesuňte do nastavení účtu přes ozubené kolečko. V sekci “Správce” klikněte na “Správa uživatelů”.
Klikněte na plus v pravém horním rohu.
Pomocí e-mailové adresy marketing.vmkd@gmail.com nás přidáte jako nového správce. Zvolte potřebná oprávnění pro správu vašeho účtu GTM a klikněte na “Pozvat”.
Oprávnění “Správce” nám dá plný přístup k účtu a kontejnerům, které daný účet obsahuje. Oprávnění “Uživatel” umožňuje pouze zobrazení základních informací o účtu.
Pro udělení přístupu ke kontejneru klikněte na “Oprávnění ke kontejneru” a zvolte adekvátní úroveň oprávnění. Pro nastavení či úpravu měření je vhodné nastavit úroveň “Publikování”, která nám umožní po nastavení a otestování měření jej i naostro spustit. Pro audit měření stačí úroveň “Čtení”, která nám umožní se pouze podívat na nastavené značky, ale neumožní nám provádět v kontejneru změny. V případě, že bychom se poté domluvili na úpravě měření, bylo by nutné nám udělit vyšší úroveň přístupu.
Poté co kliknete na tlačítko "Hotovo" nám do mailu přijde pozvánka, kterou my potvrdíme a budeme moci začít domluvenou práci.
Nevyhovuje vám kontaktní formulář?
Pošlete nám zprávu na info@macroconsulting.cz