Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést. 1. Přihlášení do účtu GTM Prvním krokem […]

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést.

1. Přihlášení do účtu GTM

Prvním krokem je přihlášení do vašeho účtu GTM. Přejděte na stránku Google Tag Manageru a zadejte své přihlašovací údaje.

2.a. Přístup k účtu

Po přihlášení se přesuňte do nastavení účtu přes ozubené kolečko. V sekci “Správce” klikněte na “Správa uživatelů”.

Klikněte na plus v pravém horním rohu.

Pomocí e-mailové adresy marketing.[email protected] nás přidáte jako nového správce. Zvolte potřebná oprávnění pro správu vašeho účtu GTM a klikněte na “Pozvat”.

Oprávnění “Správce” nám dá plný přístup k účtu a kontejnerům, které daný účet obsahuje. Oprávnění “Uživatel” umožňuje pouze zobrazení základních informací o účtu. 

2.b. Přístup ke kontejneru

Pro udělení přístupu ke kontejneru klikněte na “Oprávnění ke kontejneru” a zvolte adekvátní úroveň oprávnění. Pro nastavení či úpravu měření je vhodné nastavit úroveň “Publikování”, která nám umožní po nastavení a otestování měření jej i naostro spustit. Pro audit měření stačí úroveň “Čtení”, která nám umožní se pouze podívat na nastavené značky, ale neumožní nám provádět v kontejneru změny. V případě, že bychom se poté domluvili na úpravě měření, bylo by nutné nám udělit vyšší úroveň přístupu. 

4. Potvrzení propojení

Poté co kliknete na tlačítko „Hotovo“ nám do mailu přijde pozvánka, kterou my potvrdíme a budeme moci začít domluvenou práci.

Získejte know-how, které vám pomůže růst

Žádný spam – jen praktické tipy, ověřené strategie a odborné případovky, které vám pomůžou růst. Přihlaste se a zůstaňte v obraze.

Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

Jak spolupráce probíhá?

#1
Dáme si kafe

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

#2
Navrhneme plán

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

#3
Nastavíme strategii

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

#4
Zeptáme se, co vy na to

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

#5
Dáme se do toho

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

#6
Vyhodnotíme výsledky

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Jak spolupráce probíhá?

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Poznejte náš fantastický tým
Pavlína Šnajdrová
Pavlína Šnajdrová
Martin Dolinský
Martin Dolinský
Pavlína Široká
Pavlína Široká
Vít Koudelka
Vít Koudelka
Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Petr Arbeiter
Petr Arbeiter

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR