Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů. Pro zákazníky představují jedinečnou možnost najít nejlepší a nejvýhodnější nabídky na jednom místě, zatímco pro e-shopy jsou důležitým zdrojem návštěvnosti a prodejů. Jak fungují srovnávače zboží? Princip fungování srovnávačů zboží je jednoduchý: Výhody pro zákazníky […]
Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů. Pro zákazníky představují jedinečnou možnost najít nejlepší a nejvýhodnější nabídky na jednom místě, zatímco pro e-shopy jsou důležitým zdrojem návštěvnosti a prodejů.
Princip fungování srovnávačů zboží je jednoduchý:
Pro zákazníky přinášejí srovnávače zboží několik výhod:
Srovnávače zboží také nabízejí spoustu výhod pro e-shopy:
Proces napojení e-shopu na srovnávače zboží vyžaduje následující kroky:
Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR