Využijte obliby sociálních sítí a oslovte potenciální i stávající zákazníky. Efektivní marketing na sociálních sítích vám dokáže přinést výjimečné výsledky.
Sociální sítě představují silný nástroj pro firmy všech velikostí, díky kterému mohou oslovit potenciální i stávající zákazníky. Pokud vaše firma není přítomna na platformách jako Facebook, Instagram či LinkedIn, velmi pravděpodobně přicházíte o mnoho příležitostí. Efektivní marketing na sociálních sítích může vašemu podnikání přinést výjimečné výsledky, tvořit loajální zákazníky a dokonce generovat leady a prodeje.
Marketing na sociálních sítích je forma digitálního marketingu, která využívá oblibu sociálních sítí pro dosažení marketingových a brandingových cílů. Nejde jen o vytvoření firemních profilů a občasné publikování příspěvků. Marketing na sociálních sítích vyžaduje promyšlenou strategii s měřitelnými cíli, která zahrnuje optimalizaci profilů, publikování obsahu reprezentujícího vaši značku, reakce na komentáře a sledování vaší online reputace.
Díky své rozšířenosti a univerzálnosti patří v současné době sociální sítě mezi nejefektivnější bezplatné kanály pro propagaci vašeho podnikání, které vám umožňují prezentovat vaši firmu širokému publiku. Můžete díky nim:
Úspěšná marketingová strategie na sociálních sítích bude pro každou firmu specifická. Bude se lišit mimo jiné ve výběru platforem na kterých firma působí, v cílech, stylu i intenzitě komunikace. Například je velký rozdíl mezi marketingovými strategiemi firem v B2B sektoru a B2C sektoru. Existuje ovšem řada otázek, které by měly být zodpovězeny v každé marketingové strategii. Jedná se o:
Nejrelevantnější platformy pro marketing na sociálních sítích pro firmy v Česku jsou Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, X (dříve Twitter) a TikTok. Každá z těchto sociálních sítí vyžaduje odlišný přístup, proto je důležité znát jejich specifika a výhody.
Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR