Štítek: analýza

Jak začít s email marketingem?
Jak začít s email marketingem?

Přínosy email marketingu jsme si rozebrali v článku Co je email marketing a jak ho využít pro vaše podnikání?. Dnes...

Jak správně nastavit cookie lištu?
Jak správně nastavit cookie lištu?

Sbíráte informace o uživatelích vašeho webu? Pokud ano, máte správně nastavenou cookies lištu? V opačném případě vám může hrozit nemalá...

Marketingová analytika
Marketingová analytika

Využijte marketingovou analytiku k zefektivnění vašich marketingových aktivit. Poradíme vám, jak s ní začít a co vám může přinést.

Google Analytics 4
Google Analytics 4

Google Analytics 4 jsou nejnovější evolucí nástroje Google Analytics, který je navržen tak, aby vám poskytoval podrobnější a přizpůsobitelnější data.

Analýza zákazníků
Analýza zákazníků

Analýza zákazníků vám poskytne cenné informace, které vám pomohou zvýšit prodej, zlepšit zákaznickou spokojenost a vytvořit silnější vztahy se zákazníky.

Výkonnostní marketing
Výkonnostní marketing

Výkonnostní marketing je nástroj, který, pokud je správně použít, může znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem v e-commerce.

Získejte know-how, které vám pomůže růst

Žádný spam – jen praktické tipy, ověřené strategie a odborné případovky, které vám pomůžou růst. Přihlaste se a zůstaňte v obraze.

Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

Jak spolupráce probíhá?

#1
Dáme si kafe

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

#2
Navrhneme plán

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

#3
Nastavíme strategii

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

#4
Zeptáme se, co vy na to

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

#5
Dáme se do toho

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

#6
Vyhodnotíme výsledky

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Jak spolupráce probíhá?

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Poznejte náš fantastický tým
Pavlína Šnajdrová
Pavlína Šnajdrová
Martin Dolinský
Martin Dolinský
Pavlína Široká
Pavlína Široká
Vít Koudelka
Vít Koudelka
Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Petr Arbeiter
Petr Arbeiter

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR